Geoblog.pl    panstwosrodka2012    Podróże    Państwo środka od środka    W koncu na rowerach

W koncu na rowerach

Chiny
Chiny, Yangshou

Dzisiaj pojechalysmy do Yangshuo. Na miejscu wypozyczylysmy rowery i pojechalysmy nad rzeke Li, gdzie zapakowalysmy sie na babmusowa lodz. Plynelismy 1,5h w dok rzeki. Podziwalysmy gorskie krajobrazy, jaki taplajace sie w wodzie, czaple i niezliczona ilosc tratw i lodzi. Mialysmy szczescie zaobserwowac na sasiedniej tratwie wedkarza z kormoranem. Ptaki te wykorzystywane sa w tradycyjnym polowie ryb. Gorskie krajobrazy nad rzeka byly zachwycajace, cisze zagluszal tylko sporadyczny odglos motorow na lodziach. Wysiadlysmy w Liugong jednej z najstarszych osad, gdzie rosly pamelo z wygladu przypominjace gruszki a podobne w smaku do grejfrotow. Wies wyrozniala sie waskimi uliczkami, ciasna niska zabudowa zagrodowa, poprzecinana polami ryzowymi. A na horyzoncie widnialy gory z zaokroglanymi wierzcholkami. Pedelowalysmy w gore rzeki wsrod pol ryzowych i malych wiosek. Po drodze mijajac dzieci na rowerach wracajace ze szkoly. oraz chlopow pracujacych na swoich polach ryzowych lub wypasujacych jaki.

Staszek
Staszek - 2012-10-22 17:07
Codziennie czytamy wasze opisy nie znanego nam Kraju Środka, od środka i podziwiamy Waszą odwagę, ciekawość świata i zachwyty poznawania. Dzięki za to i prześliczne zdjęcia. Życzymy dalszych przygód i wrażeń. Do zobaczenia.Dziadkowie U i S.

Tatus
Tatus - 2012-10-22 20:58
Po klaustrofobicznych (a jakze: przezywamy:) i wzruszajacych (naturalnoscia / normalnoscia) historiach pociagowych milo popatrzec na otoczenie rzeki. Ogragle szczyty gor znamy z chinskiego malarstwa tuszem. Nareszcie cos "oswojonego":)

N.St,Dziadkowie
N.St,Dziadkowie - 2012-10-23 01:45
Bardzo dziękujemy za dalsze relacje z pobytu.Sądziliśmy,że po odjeżdzie "Magdziołka już nic się nie dowiemy o Was Nie wiemy skąd macie tyle śiły na te wyczyny.Bardzo czekamy już na Was.ZyczymyWam dużo zdrowia i szczęścia w pokonywaniu różnych trudności oraz szczęśliwego powrotu do Polski. Unas pogoda znacznie się ochładza toteż zaopatrzcie się w ciepłe okrycia na drogę powrotną.Jutro tj. we wtorek Mateusz spotka się z "Magdziołkiem.Serdecznie pozdrawiamy Was i całujemy....

aga b
aga b - 2012-10-23 13:07
Hej! cieszę się, że codziennie mogę śledzić gdzie jesteście! zróbcie jak najwięcej zdjęć tych pięknych gór! pozdrawiam, aga

tatus
tatus - 2012-10-23 18:42
Kochanej Idze z okazji imienin (bo to juz 23ci X) serdecznosci przesylaja: Tata, Maks, Mysia. W Gdansku za dnia cieplo, wieczorami mgly.

Staszek
Staszek - 2012-10-23 20:42
My również, babcia i dziadek z Przymorza przesyłamy naszej kochanej Igusi, z okazji Imienin nasze serdeczne życzenia. Całej pozostałej trójce dziewcząt szczęśliwego powrotu, no i jeszcze wielu wrażeń.Dzięki za wspaniałe opisy Waszych przygód i za piękne zdjęcia. Staszek

zwiedzili 0.5% świata (1 państwo)